Κριτική: Τεύχος 5 (2007)
Περιεχόμενα τεύχους και σύνδεσμοι προς τα πλήρη κείμενα:
- Μαριάννα Κονδύλη, Ειρήνη Μανιού: Αναπλαισίωση της κοινής γνώσης στα εγχειρίδια Εμείς και ο κόσμος της Α' και της Γ' Δημοτικού: Οι αναπαραστάσεις του φυσικού και του κοινωνικού κόσμου
- Αναστασία Γ. Στάμου, Άννα Χρονάκη:Πως γράφονται τα σχολικά μαθηματικά: επιστημονικοί λόγοι και έμφυλες διαστάσεις στα κείμενα του περιοδικού Ευκλείδης Α
- Βαγγέλης Ιντζίδης: Εκπαίδευση στο αγωνιστικό δημοκρατικό πεδίο: Με αφορμή τη ρητορική περί «καλών» και «κακών» νέων σχολικών βιβλίων
- Μαρία Τερδήμου: Γεωμετρία versus Άλγεβρας. Αρχαιοελληνικά και Δυτικά Μαθηματικά: παράλληλες ή διασταυρούμενες επιλογές από τους Έλληνες Λογίους του 18ου αιώνα;
- Γεωργία Πετράκη: Η νέα εργατική τάξη
- Βαγγέλης Γιαννακόπουλος: Πίσω ολοταχώς στη .... Φεουδαρχία
- Joel Kovel και Michael Lowy: Ένα οικοσοσιαλιστικό μανιφέστο (κείμενο αρχείου)
‹ Θόδωρος Κεχαγιάς: Βιβλιοπαρουσίαση. Επιστήμες στην οθωμανική αυτοκρατορία: Οι εκπαιδευτικοί θεσμοί (μέρος δεύτερο)
επάνω
Μαριάννα Κονδύλη, Ειρήνη Μανιού: Αναπλαισίωση της κοινής γνώσης στα εγχειρίδια Εμείς και ο κόσμος της Α' και της Γ' Δημοτικού: Οι αναπαραστάσεις του φυσικού και του κοινωνικού κόσμου ›